2007/05/14

Rögvalóság



Két könyvre lenne szükségem, ami egyrészt jó lenne papíros formájában, a márészt meg elhatároztam, hogy becsületes leszek, és megvenném őket pénzért.

Az egyik a NetBeans RCP-ről most megjelent könyv, és a legjobb könyvnek tűnik a témában (konkrét RCP-re kihegyezett más ilyen könyvről nem is tudok). Valamint már a 6.0-t is figyelembe veszi, ami ősz előtt biztos nem jön ki, úgy hogy valamennyire biztos aktuális marad.

A másik egy régi alapmű, szerintem egy jó része már túlhaladott, de szintén egyetlen, amit ajánlanak SCDJWS témakörben.

Namármost mint mondtam papíroson kéne az egész, úgy hogy irány az amazon. Az amazonon 83$ ért hozná át nekem a tengeren. Ami némileg drága a hazak könyvárakhoz képest, dehát a tudásba be kell fektetni. A probléma csak az, hogy van esély rá, hogy itthon még ezt meg is vámolják és hozzá csapják az áfát, ami már jól megdobja.

Persze még mindig jobb, mint az amazon.de, ami csekély 100 euróért akarná kihozni (persze arra nem jön vám), ami már egy olyan combos 25 rugó környékén van

(A kiskapu-t is megkérdeztem, ők 28700-ért hoznák meg nekem a cuccost).

Persze, persze, tudom, hogy milyen a törpök élete, meg hogy ez kelet európa, de akkor is. Elkeserítő. És akkor még a magyar postán uralkodó állapotokról nem is beszéltem.

1 megjegyzés:

Kocka írta...

afa:n ennyivel lesz jobb a tudas alapu tarsadalom :)