2007/03/13

Sun Web Developer Pack

Gondoltam, ezt meg kell nézni, annál is inkáb, mivel a leírások alapján nem egészen értettem, hogy mit is kapok: librarykat, netbeans plugineket, doksit?

Le is töltöttem (innnen), és rakom fel. Az egyetlen vicces az volt, hogy mondta, hogy kérek-e webcontainer integrációt. Persze kértem, mert olyanom még úgy se volt, és kajánul kiválasztottam a Tomcat 6-omat (igen, ot figyel alul a System Requirement-ben a Sunos app szerver mellett, és én már örültem is, mert a NetBeans 5.5 még mindig nem tud Tomcat 6-ot kezeleni), erre kaptam ezt a szép hibaüzenetet:


Na de azért felment: leginkább egy csomó library, melletük a forrás kódok és példák, tutorial. jMaki, phobos, bloggerapps, wadl, rest-api, ilyenek.

NetBeans plugin nincs benne, helyette fel ugrik egy ablak, ami tájékoztat, hogy használjam az Update Centert. Az Update Center valóban ajánl egy plugin suite-et (valójában csak a jmaki és phobos plugineket rakja fel.), és le is tölti nekem újra azokat a librarykat (illetve sajnos csak egy részüket), amit a SWDP-vel megkaptam. A NetBeans Samples projektjei alá se kerültek fel az SWDP-s minták, pedig az már csak egy lépés lenne.

Végül is a GlassFish integrációt kértem, de ez még nem derült ki számomra, hogy mit jelent (igaz még nem is nyálaztam át nagyon a doksit).

Na jó, de NetBeans és webcontainer integráció nélkül azért kaptam egy szép kupac dokuemntált sample-app ot, és librarykat szép rendben, amik közül sokat már tényleg meg akartam nézni, úgy hogy végül is köszönöm, a szünetre azért jó lesz.

tss link
arungupta bejelentész szerű