2007/03/22

Cargo deploy?

A Cargo-val is úgy voltam eddig, hogy láttam, hogy van, és jó, és majd kipróbálom amikor szükgségem lesz rá. Most lenne, mert Netbeans 5.5-öm még mindig nem támogatja a Tomcat 6-ot, márpedig kéne egy Glassfishnél kissebb memória igényűbb JAVAEE 5 Servlet container.

Nosze hegesszük be a NetBeans-be. A NetBeans-ben az szeretem, hogy ANT az egész, ezért viszonylag jól bele lehet nyúlni a build processbe. Be is üzemeltem a cargot a doksi alapján, de sajnos csak azt sikerült elérnem, hogy elindítja az ANT task a tomcat-et, úgy, hogy beledeploy-olja a war-omat. De a lényeg az lenne, hogy a Tomcat fut, és alá hotdeply-al mindig frissíti az alkalmazást. De pont ez a HotDeploy, amit sehol sem találok:

Cargo offers a Deployer interface that container implementations can implement to perform hot deployments. At the moment, the following implementations exist:

* ResinDeployer
* JettyDeployer
* Jo1xDeployer


See the Deployer page for more information on how to perform a hot deployment. You can also deploy Deployables before the container is started using Static Deployment.


Nagyon úgy tűnik, hogy pont ezt nem tudja (ANTból legalább is), szóval közelről már kevésbé fényes a dolog.

Na mindegy, már húzom le a redőnyt, holnap meg megpróbálok egy context-et ráirányítani a build dir-re.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

"kéne egy Glassfishnél kissebb memória igényűbb JAVAEE 5 Servlet container."

Sun webserver 7 u1 preview?

http://www.sun.com/download/products.xml?id=45ed9ff1

elek írta...

Amikor utoljára néztem, linuxon nem lehetett telepíteni csak Red Hat alá. Most a tanácsodra újra, és nagyon zsírul felment (Ubuntu).

Nagyon jól néz ki, úgy hogy újra nekifutok, köszi.

Kocka írta...

jetty?

amugy ha nem ragaszkodsz ant-hoz, mavenhez van egy cargo archetype, valamint a 'mvn jetty6:run' parancs az eleg jo szerintem :)

Akkor szopo amikor jetty-be datasource-t kell regisztralni, na azt utalom. De tul lehet elni.

elek írta...

Vártam tőled, a Maven2-t az ANT-os zárójelre :).

Jetty-ről meg sok jót hallottam, próbáltam is volna, de két dolognál akadtam el. Egyrészt az IDE integárción (tudom Maven), amivel a Tomcattel is kűzdük, másrészt, hogy a javee 5 is csak éppen hogy meg van. (Az injektálások pl. még nincsenek benne.)

De egyébként a maven-en is gondolkozom megint, csak kéne egy jó ANT->Maven2 bridge