2007/03/20

jLibrary

A jLibrary egy Eclipse alapú kliensből és egy deployolható servlet/szerver alkalmazásból áll. A kliens tud működni standalone módba, vagy kapcsolódik a szerverhez, és JCR-be pakolgatja a dokumentumainkat, indexeli őket, attirbútumokat tárol, verziózik, stb.

A jó: Szép Eclipse-s felület, és mivel nehezen tudok ellenálni az új kütyüknek, rögtön ki is próbáltam. Mivel azonban mostanában olvastam, hogy Subversion-nal mennyire faszagányos verziozható webdav könyvtárat lehet csinálni, elgondolkoztam, hogy mit is ad nekem a cucc ennél többet. Indexelést, meta adatok kezelését. Éppen valami, de lehet, hogy eddig pont ez hiányzott a boldogságunkhoz.

Másrészt a funkciók nagyrészét a Jackrabbit adja. Ami nem baj (ügyes kis kliens attól még az egész stuff), csak jó olyan szemmel is nézni, hogy ez igazából egy JCP demó.

A rossz: Standalone módban ment is a dolog, de a war file-t istennek sem sikerült beüzemelni. Kicsit jobban ránézve a projektre tavaly év közepe óta nincs nagyon mozgolódás a témában.

1 megjegyzés:

Kocka írta...

"Posted by karenin következő százalékkal:" google forditas :)
Nekem is ezt csinalta, inkabb lekapcsoltam.

Ez a jlibrary nagyon kiralyul nez ki. Kicsit baszogatni kell oket es egy ido utan biztos minden uber lesz :)