2006/12/18

vision

Spring RCP-hez kerestem tutorialokat a minap, amikor ebbe akadtam bele. Nem csak azért tetszett, mert a Spring RCP közismerten alul dokumentált (viszont elég igéretes ahhoz, hogy ennek ellenére éremes legyen túrni) és egy jó tutorial nagy érték. Hanem mert ez nem is inkább tutorial, hanem inkább olvasó napló. Nem csak azt írja le, hogy hogynan kell életet lehelni a funkciókba, hanem azt is, hogy hogyan jutott el a megoldásra. Hol és hogyan találta meg a szükséges információkat.

Szimpatikus megoldás. Azt hiszem ezek után én is ezt fogom csinálni. Java olvasónapló. Mindennapi problémáim.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ahoj! Dobj nekem egy mail-t plz az aron dot gombas at midori dot hu-ra, mert egy upgrade utan elvesztettem a mailcimedet :(, de van vmi, amit szeretnek Veled megtargyalni. Nem penisznagyobbitas es nem is ingatlanuzlet :), hanem vmi, ami asszem erdeklodesedre tarthat szamot.
Koszi.