2006/12/12

jalopy

Kódformázó (éjlenek a céges policyk) aminek utsó release februárban jött ki (1.5rc) miközben a sourceforge-olt oldalról belinkelt cég már 1.7-et is árul. (Vajon a szerzőkre nem vonatkozik a GPL és nem kell kiadni a forráskódot?)

1. Előszőr is kiderült, hogy ha 2 sorba kerül a metódusnév, akkor nekem a kapcsos zárójelet a harmadik sorba kell írnom, és ezt semmiképp nem tudta. Sebaj, nyílt a forrás. Kinyitom, hunyorítok.

Interface-ek csak kevesen inkább közvetlen leszármazottak. (lásd Dependency Inversion Principle) már gyanús, hogy nem lehet szépen cserélgetni amit akarok. És valóban. Viszont a forrásban hamar megtaláltam amit nekem kellett és csak egy helyen írtam át. Nosza repacking és minden megy is szépen ANT taskból. (Elfogott a kísértés, hogy csak az újrafordított osztályt másoljam be a régi jarba, ha már tákolunk, csináljuk durván :-) Szegény ember IoC-ja mondja erre egy koléga.)

2. Persze vérszemet kaptam és kb 10 munkaórában össze is raktam egy NetBeans plugint rá. Ha majd letisztázom valahol publikálni is fogom, ha valakinek nagyon kell írjon a commentbe...

Amúgy már régen kísérleteztem NetBeans platformmal, de most valahogy minden összeállt és kezdtem átlátni a dolgokat. Nem OSGi persze, de azért elég szép komponens alapú, ami nekem alapból megdobogtatja a szívem.

2 megjegyzés:

Kocka írta...

Sokan anyaznak nekem az eclipse code formazojara, foleg azert mert defaultbol tabokkal nyomja, es soha nem tudtam megerteni hogy az miert baj :) foleg hogy miert kell ezen annyira kiakadni mint amennyire korulottem kiakadnak ra paran.

na fel is vettem a haboru snippre :)

elek írta...

Mi itt az érthetetlen, természetesen space és nem tab :-)))

Amúgy a kód formázás olyan automatikus dolog lehetne, hogy nem is értem miért van olyan központba. Vegyenek hozzá olyan tool-t ami transzparensen megcsinálja, engem meg hagyjanak ki belőle.