2007/07/11

Száz

Kicsit több mint egy éve kezdtem el ezt a blogot írni, és most elértem a századik bejegyzést. Szeretnék most valami nagy és ünnepélyes dologt írni, de nem tudok igazán mit. Hétköznap van, egész éjjel hegesztettem az előadásomat, a meló meg megy tovább. Mindenesetre köszönök minden visszajelzést/látogatást/olvasást.

Vannak terveim a jövőre is, ennek az első jele, hogy a domain megváltozott (jtechnics.anzix.net alatt érhető el mostantól az oldal, meg persze a régi URL is működik). Ez (amellett hogy a mivel a problem szó kikerült a címből, a problémamentesség illúzóját adja nekem), egy régi terv első lépése, amikor is előbb utóbb át fogok állni egy saját JCR alapú blog motorra. (Tudom sok ingyenes is van, de én szeretnék JCR-es oldalt írni). Meg talán más dolgok is lesznek, de ezeket majd szeptemberben, ha visszajövök a szabadsáról.

Stay tunned, és köszönök mindent.

ui: Nem szeretem a bejegyzéseket, ahol nincs szó Javaról, úgy hogy itt egy link OSGi+Guice összeházasításáról. Bár ahogy én tudom service registry jelegű dolog az OSGi van, de talán nem elég injektálós. Nem tudom, de egyszer még utána kéne nézni, most nincs időm véigi bogarászni.

1 megjegyzés:

Kocka írta...

Grat, es igy tovabb! :)