2007/07/13

Java User Meetings II.

Ezzel a beszámolóval még adós vagyok:

Az első előadás az enyém volt, JBI-ról szólt. Egy kicsit lelkiismeret furdálásom volt utána. Miután végig fikáztam a TSSJS EU előadásait, aztán pedig észrevettem, hogy én is ugyanazt csinálom, ami máshol nem tetszett (pl. elcsúszok az idővel). Mindegy, azért remélem legalább néhány embernek hasznos volt.

A Dojo és Wicket előadásokról együtt: nekem mindkettő nagyon bejött. Jó fáradt voltam, de ébren tartottAK, mindkettő sok kódot mutatott, de nem tévedtünk el benne, de kaptam valami érzést, hogy milyen is belül kb. a felépítése a két dolognak. És átjött pl. hogy a javascriptnek igen is lehet szépsége az, amikor aspektus orientált dolgokat csinálunk kihasználva a kevsébé típusosságát, vagy hogy egy keretrendszer, ami nem akarja megváltani a világot, csak egyszerű és jól használható akar lenni, szépen megírva, az igen is perspektíva. (Tegnap este le is ültem Wicket-ezni, hogy kipróbáljam).

Szóval, ha voltak még az első alkalom után kétségeim, akkor most teljesen elszálltak. Jó arcok voltak, és jó értő kérdések. Számomra a megszerzett tapasztalat verte a sokszor szokásos marketinges-evangelizációs előadások információs tartalmát.

1 megjegyzés:

Sammy írta...

és a Dojonak nem ültél neki? :)