2007/02/05

régi szép napok

Van egy jar könyvtáram (illetve nem az enyém, csak szereztem), szép 1.5-ben megvalósítva (enum, generic, template). Van egy CDC-res szánt alkalmazásom, amit IBM J9-el akarok PocketPC-n futtatni (helyből -source 1.4).

Az egyik megoldásnak a retroweaver-t találtam, amit a lefordított class-okat machinálja át 1.4-es alatt is futathatóvá. Ant taskként működik, kipróbáltam, és működött. Szép. (Persze csak akkor , hogy ha nem használunk csak 1.5 api-jában lévő dolgokat).

A másik megoldás (és sajnos ez lett belőle), hogy kézzel nekiállok gyomlálni, és átírni a dolgokat. Sajnos ez lett belőle, mert kiderült, hogy a CDC/Basic Profile-bül hiányzik néhány awt.geom.*, amit a könyvtár használt, de kellett, úgy hogy úgy is át kellett alakítani.

Viszonylag kis api, de akkor is elég gépies volt visszaalakítani. Egy életre megtanultam, hogy mennyivel szebb 1.5-ben programozni. Sorban butítottam vissza mindent, az enumoktól kezdve az Autoboxingig, sok castolás a generic helyett. Brr...

Nincsenek megjegyzések: