2007/02/26

Batik

Szeretem az olyan pillanatokat, amikor végre nem kell fanyalognom.

Kellett volna gyorsan rajzolnom egy SVG-t, a gugli kiköpte a Batik-ot. És tényleg. Lenyűgöz feature lista (An SVG DOM implementation, SVG microsyntax parsers, scripting module, a generator that creates an SVG document from Java2D calls, Swing SVG component, transcoder module), és minden megy pöccre, ahogy dokumentálva van, pont úgy.

Én pl. a Graphics2D-n keresztül írtam. Előszőr összelőttem a programot egy Swinges ablakon. (Egyszerűbb volt oda gyorsan összedobni. Aztán egyszer csak a programo szályába az SVG Graphics2D implementációját adtam, és oda ugyanúgy szépen írt mindent.

Apró örömök az életben.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az első magyar nyelvű találatom a gogliban (7. hely )

keresőkifejezés:
batik implemented svg events

Batik rulez csak így tovább