2006/09/05

Sun Java Studio Creator

Nem tudom pontosan mikor, de csak néhány napja, hogy a legfrissebb javításokkal a fenti program más tapasztalatai szerint 50-90%-ékkal gyorsabb lett. Ennek örömére újra megpróbáltam és tényleg javítottak rajta.

Bár én inkább annak örülten, hogy a most letöltött változat végre hajlandó Ubuntu alatt is elindulni. (Kb 3 hónapja még a projekt létrehozásakor széthallt az egész és hosszas guglizás és bugreportolás sem segített).

Egyébkén a fenti tapsztalatok (mármint hogy gyorsabb) nem az enyémek, hanem csak hallomás, és azt is mondták, hogy bugos-bugos, de már nagyon jól használható.

Hát nem tudom. A visual összerakóját én inkább fentartásokkal kezelném, de azt hiszem a JSF-be most már mindenképpen bele kéne mélyednem egy kicsit.

2 megjegyzés:

Kocka írta...

Hat, lattam errol regebben egy prezentaciot, amikor alap dolgokat kellett implementalni akkor gyorsan osszeutotte az arc, de amikor valami kicsit is komolyabbat, akkor valami egeszen kovethetetlen hackelesbe kezdett, ugyhogy en akkor par evre elhalasztottam a kiprobalasat :-D

elek írta...

Egy napos Java Studio-zás után azt látom, hogy tényleg szép szép, de maga a szoftver nem biztos, hogy nekem való. Most megpróbálkozom Netbeans-ben alapoktól felépítéssel, meglátom mi lesz belőle, mert maga a JSF azért érdekesnek tűnik, csak lehet hogy nem a csilli villi GUI fejlesztő az előnye.