2006/09/26

internet updater

Szeretnék egy standalone Swing alkalmazásban internetes software update lehetőséget tenni. (Illetve csak érdekel, hogy lehetne megoldani.)

Hiába túrom az internetet, seholse találom, hogy lenne rá előre kész megoldás. Van a web start, de nekem nem az kell. Tudom, hogy a JVM magát tudja, de nekem az se jó. Más találat nem érkezik.

Az egyetlen megoldás eddig amit találtam, hogy Eclipse vagy NetBeans platform alá vonulok, de én ennél pehelysúlyubb megoldást keresek. Esetleg látott már valaki ilyen frameworkot?

4 megjegyzés:

Kocka írta...

a webstart miert nem jo?
Hat nem tunik olyan nagy feladatnak sajat update frameworkot csinalni, de minek :)

Kocka írta...

talan nezd meg a maven-t inspiraconak, az updateli onmagat, classworlds, cargo, ilyesmi

elek írta...

Direkt nem webstartot szeretnek. Pl. mert nem webinstall-t akarok, vagy mert updateleskor szseretnek mondjuk pluginek kozt is valasztani vagy licenszet elfogadtatni, de leginkabb kivancsisagbol, szivesen megneztem volna egy egyszeru rendszert, hogy az hogy intezi el a classloadolasokat, meg hogy menet kozben valt osztalyokat.

A cargo-t koszi, az lehet hogy ki is elegiti a bameszkodhatnekomat...

Kocka írta...

huuuhhh, cargo-t irtam :-D wagon-t akartam

ezeknek a maveneseknek minden szavuk a teherszallitas korul forog :-D