2006/06/28

OpenCMS tapasztalatok

Jónak tűnik, a downloadot nem kell keresni, rögtön adja a documentation-t is, csak egy war file az egész. Be nyomom a webapps-ba, minden alapértelmezetten, de linux alatt kihal amikor az egyik properties file-t akarja írni (Import modules stáció), után azt mondja, hogy kész, de persze nem indul el, csak hasonló értelmű 500-as hibával meghal.

Átnyergeltem windows-ba, és lám, már 5 perce nyomja fel a modulokat.

Lehet hogy én nem adtam valami jogot neki? Nem tudom, de a tomcat ugyanazon useren fut, aki kicsomagolta az opencms-t.

Folyt köv.

ps: múltkor az infoGlue-val szívtam, ott már a firefox böngésző kompatibilitáson elvérzett a dolog linuxból. Java, platformfüggetlenség, stb...

1 megjegyzés:

Kocka írta...

Hat, szerintem siman lehet platformfuggo kodot irni javaban is, peldaul a File.separator helyett hasznalni a platformfuggo dolgokat behardcode-olva, de Indiaban biztos tudnak megjobb modszert :)

A tokeletes platformfuggetlenseg is csak legenda, szerintem sok automatizalt teszt kell minden celzott platformon (OS, adatbazis, j2ee container, java verzio) ha meg release elott fel akarod fedezni a problemakat, en legalabbis ilyen iranyba huzok.

Franko egyebkent a blogod, hajra!