2007/08/27

Vissza a gyalupadhoz

Holnaptól újra meló. Ma még csak eszmélkedés: az olvasatlan RSS bejegyzések számát már sikekerült 50 alá szorítani.

TODO list őszre:

* használhatóra hegeszteni az ANT alapú Build Systememet (project Merevaik)
* JCR + OSGi + Wicket (esetleg JSF) alapú egyszerű honlap motort kalapálni (akár saját build systemmel)
* a jum.hu domain regisztrációt elintézni, Confluence-t kidobni, és bármi mást helyette (akár PHP is szóba jöhet (Drupal), csak ne keljen vele egyelőre szarozni. Persze PHP is Quercus + Glassfish alatt menne).
* a JUM-ra angol leírást tenni, és regisztrálni Java User Groups-nak
* letenni a Sunos Web Service Certificate-t (véletlenül van egy ingyen voucher-em és el kell használni).
* fényezni az angol tudásom
* előadókat szerezni a JUM-ra. (pl. kereseni olyan embereket, akik OS java projekteken dolgoznak, és megkérni hogy beszéljenek róla. Ha tudtok ilyet, kommentbe jöhetnek.)
* DJL projectet kitalálni (egyelőre nem publikus, de a J betű Javát fog jelenteni).


ps: itt egy fasza Wicket vs. JSF bejegyzés. Csak azt nem értem miért nem kommentelhető :(

6 megjegyzés:

Kocka írta...

Wellcome! :)

Eloadonak ajanlanam Palit, a JCRPG fejlesztojet.

Kocka írta...

http://jcrpg.blogspot.com/ bocsi, az elobb rossz linket irtam be

hegyit írta...

Szia,

Őszintén érdekelne, hogy mi a baj a Confluence-szel? Esetleg tudok segíteni a problémák megoldásában...

Üdv,
Tibor (tibor.hegyi@meta-inf.hu)

tvik írta...

Hi!
Wicket vs JSF:
Biztos elállítgattam valamit.
Már szerkeszthető.

tvik írta...

Mármint kommentelhető...

elek írta...

tibor: igazából csak az a helyzett, hogy a Jira után egy sokkal használhatóbb dolgot vártam. Például ahogy a template-eket kezeli, az elég halál (letöltöttem egy template-et, és _azt_ szeretném tovább szerkeszteni, testreszabni).

pcjuzer: király. Igazából téged is arra szerettelek volna kapacitálni, hogy beszélnél-e Wicket vs. JSF témában valamelyik JUM-on. Szerintem király lenne. Műltkor úgy is volt már Wicket alapozó, úgy hogy most már alap mindenkinek lenne.

Kocka: köszi a tippet (igazából ő volt nekem is a tippem, illetve Szegedi Attila a Rhino-tól) (ja meg a biciklis tippet is kössz, épp aznap reggel olvastam, úgyhogy rajta vagyok)